Say cheese!

Ooops! Det var visste ett tag sen jag gjorde något här:P 
Vad har hänt sen sist då?
Jag har blivit hela 20 år! Gått bredvid några dagar på mitt sommar jobb på ett äldreboende och jag har träffat en väldigt mysig kille^^ Det har säkert hänt massa mer saker men mitt minne tar fram vad det vill XD
Födelsedagen var super! En av de bästa jag minns (Igen.. mitt minne är ju som det är :P) och dagen efter åkte Sara, Tamana och jag till skövde och njöt av "Den stora shopping helgen" hihi^^ Dagen avslutades med bowling, biljard, supergoda shots och en liten puss^^
Dagarna på äldreboendet har varit intressanta, på många sätt:) Jag var jättenervös inför det för jag har ju aldrig jobbat eller läst något sådant förut:P Men det gick bra:) Första dagen sprang jag mest efter bara och kollade på hur alla gjorde och lärde mig lite hur de som bor där vill ha saker och ting:) Andra dagen fick jag hjälpa till och ta hand om dem mer och mer:) Och 3:dje dagen jobbade jag på ganska bra.... tycker jag själv iaf;) Jag gjorde mitt bästa:) Och nu så känns det inte så nervöst längre:) Fortfarande skitskraj inför när jag ska jobba där i sommar och kunna allt det här XD Men jag har fått lite mer tider och så som jag ska gå bredvid så det blir ju bra^^
Hihi, ja så var det den här killen oxå<3 Han är något alldeles extra^^
Justdet! Håret har bytt färg igen^^ Naglarna pysslas det med, fast det får väl ligga lite på is under sommaren, när jag är på äldreboendet:) Pysslade ihop en mumsig lunch en dag av färdiggrillad kyckling, ris, gurka och sweet&sour sås:D Tillsist har vi den lilla söta hunden jag fick av Ronja igår^^ Hon är allt en gullig tjej hon:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback