Memories stay the same

Det är nu 4 år sedan jag slutade högstadiet och jag blir lika förundrad varje gång som jag tänker tillbaka på åren som gått och hur mycket jag och min familj och mina vänner har förändrats. Jag har gått från en ganska tyst och försiktig tjej, till en tjej som inte är rädd för att visa vem hon är och vad hon står för! Jag har min säkra ängel vid min sida, min Sara:) Kan inte beskriva med ord hur mycket denna människa betyder för mig!
Kretsen med människor runt om mig har kommit och gått, vissa fortare än andra. 
Jag tänker ofta tillbaka på den där härliga sommren för 2 år sedan. Det är väl egentligen bara Sara som var med redan innan och sedan nu är och förblir kvar. Det finns ju spöken som hemsöker mig, men jag försöker att inte påverkas av dem. Det tar energi som jag kan lägga på så mycket annat. 
Men det är det som är så härligt med min blogg. Här kan jag skriva om vad jag vill och jag kan få ventilera mina tankar när jag knappt kan fånga upp vad det är som snurrar runt i skallen på mig.
 
 
People change
Memories don't

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback