Fritt flygande tankar

Sitter på balkongen och njuter av den vackra morgonen/förmiddagen:) Lyssnar på Brand new me med Alicia Keys, otroligt vacker låt! En sån låt som får mig att tänka till och ta ett extra djupt, välförtjänt andetag:)
Det känns skönt efter alla dessa år, att nu kunna sitta här, där jag suttit så många gånger, och känna att jag är njöd. Livet är bra som det är nu:) Jag behöver inte mer, även om det finns saker jag vill ha;) Jag har vackra människor runtom mig som älskar mig, stöttar mig och gör mig glad även om jag ibland är rent odräglig XD 
Jag har sett människor som aldrig varit bra för mig, som tryckt ner mig, som nu står där med öppen mun och ser mig lycklig och carefree:) Jag kan ge dem en blick, le och låta dem veta att jag inte längre bryr mig om det som varit. Det kommer aldrig bli ogjort, men jag behöver inte skadas av det mer.
Avslutar inlägget med några rader från slutet av Brand new me:
 
I don't need your opinion
I'm not waiting for your ok
I'll never be perfect, but at least now i'm brave
Now, my heart is open
And I can finally breathe
Don't be mad, it's just the brand new kind of free
That ain't bad, I found a brand new kind of me
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback