When your words mean nothing, I find a way to block it

Det är ganska okej med livet just nu:) Skolan var inte mitt problem, men det är löst nu:) 
Tror faktiskt att jag ska ta mamis råd och testa högskolan:) De personer som ska finnas kvar i mitt liv kommer acceptera att vi inte behöver förlora varandra bara för att jag testar en ny väg:) 
Well, ikväll ska jag och Ida ut och roa oss:) Fick verkligen smak för att få dansa så mycket jag vill igen i fredags:D 
Så om en stund så ska jag hoppa in i duschen och sen fixa till håret och smink och allt sånt!^^ Älskar det:) Att få vara "tjej-tjejig" ibland:D
Haha jaja, kanske borde fundera på om jag ska fixa någon mat till de som är hemma :) Typ pannkakor eller något annat enkelt ;)
 
Många har nog hört den hör låten, men var tvungen att lägga upp den för den är AWESOME!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback