Trött i sinne med benen fulla utav spring!

F*n vad svårt det är att sitta still... Hela den här veckan har bara varit skit. I huvudet stormar det, vet inte hur många cykolner eller tornados det går runt där inne, men runt går dem och jag hinner inte städa upp där en precis gått förrens det kommer en ny och går över samma tanke.
Jag är helt slut i huvudet och har inte kunnat sova lugnt en enda natt. Jag får ingen sinnesro. För att kunna fungera alls så går jag ut på mina PW-rundor och de blir längre och längre. Nu har jag börjat involvera jogging-intervaller för att försöka komma vidare. Hoppas att min värld kan snurra lite långsammare snart för jag orkar inte det här länge till. Jag känner ju att min kropp pressas hårt av det här, av min rastlösa själ.
Jaja, än är det inte över så det är bara att hålla ut.
Men ikväll tänker jag starta filmen som leder till slutet, men kom ihåg! Man vet inte hur det slutar förrens man sett hela filmen!
 
 
Det är lite neråt nu, men jag tänker börja klättra uppåt, vare sig jag får hjälp eller inte så ska jag leva vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback