Little girl, little girl why are you crying? Inside your restless soul your heart is dying...

Tänkte på det här citatet igår kväll. Känns som att det tär inombords just nu. Jag kommer ingen vart med om jag ska ta chansen i Borås eller om jag ska stanna här och låta livet ha sin gång istället. 
Det vore tryggt att stanna här. Och det finns små fina planer inför hösten som jag gärna vill smida vidare på. Planer som går i kras om jag flyttar:( 
När jag berättade det för en på jobbet idag så utbrast hon "Ja, va kul! Det är klart att du ska göra det nu när du kommit in!" Men det är inte så lätt att bara släppa det som finns här och flytta...
Just nu skulle jag bara vilja lägga min själ i att fixa till mig och dra ut med mina tjejer, alla mina tjejer och dansa hela natten. Bara så jag kan släppa mina tankar en stund. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback