Änglamat

Idag sov jag länge! Ända till 9;) Sen var det bara att åka in till jobbet köra hårt i 3 timmar:) Det var relativt lugnt, men helt okej:) Efter det började jag städa lite grann hemma i mitt lilla hus:) Det behöver göras ordentligt nu:P Sen ringde Papi och ville att jag skulle följa med honom tills Skara så jag kunde köra hans bil hem medans han tog traktorn hem:) Stannade och handlade på ICA också:) 
Sen tog jag med mig lillsyrran och plockde jordgubbar i truve:D MUMS!
Så lite senare blir det Änglamat^^ (Crunchy+vaniljkesella*creme fraiche+bär eller fruktbitar= Änglamat)
Solen skiner så jag lägger känslor och problem åt sidan för idag:) Man måste ju tänka på sig själv och må lite bra emmellanåt också:)
Varför inte? En helg på något av de här ställena skulle sitta såååå fint just nu!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback