130715-130731

En månad sen jag skrev något här.
Helt plötsligt har jag ett riktigt stort beslut framför mig... och jag är livrädd.
Tidigare sa jag att jag inte skulle ta utbildningen i Borås även om jag kom in, vilket jag inte trodde att jag skulle göra. Men nu när det stod "Antagen" på skärmen så hade jag ju ett val och en möjlighet! Samtidigt har jag ju även möjligheter här hemma. När jag sökte så hade jag ingen pojkvän, jag hade ett jobb med inte jättemånga timmar och min bästa vän sökte ju också in. Vad hade jag då kvar här? Nu finns det så mycket att tänka på.
Vill jag gå den här utbildningen? Klarar jag av  att flytta långt bort och gå en lång utbildning? Vågar jag flytta dit?
Ja, det är ju några frågor som jag har i huvudet.
Jag har inga svar på mina frågor... Åtminstone inga bra:P
Jag har tills sista juli på mig. Tills dess har jag tackat ja till utbildningen och till de 2 distansutbildningarna jag kom in på.
Time to grow up little kiddo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback