Te löser allt:)

Nu har jag druckit ur en stor mugg med citronte, hur gott som helst!
Skulle lägga in en beställning till partylite och det blev en del problem... En produkt var slutsåld och skulle utgå ur sortimentet, och den produkten är med i nya katalogen, fanns inte i förra, och är dessutom på erbjudande! Lär nog bli lika mycket problem som med Symmetri ljushållarna när de var på erbjudande i november. Men det löste sig, tack vare min ledare och goda kollega Susanne:) Jag får ta hennes visningsex:) Sen var det lite andra saker som vi lyckades lösa också, men vilken huvudvärk jag lyckades utveckla på 10 minuter!
Menmen, nu är det löst:)
Hoppas att jag kan få mami eller någon annan med körkort att åka in till Hjertbergs imorn så jag kan kolla om den nya Cosmopolitan har kommit^^
Lite inspirationsbilder för er som gillar flätor^^ Kan tipsa om att gilla Fashion Hairstyles på facebook och kolla in Cutegirlshairstyles på youtube, de har awesome tutorials!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback