Längtan till en annan dag

Är galet otaggad inför imorn...
Att gå till jobbet och så är helt okej:) Glad att jag trivs så himla bra med mitt jobb och mina arbetskamrater!
Men sen på kvällen så har jag en Partylitevisning, och... ja, jag vill egentligen inte. Ska nog inte ha fler vsningar efter den här. Det är inte min grej att stå och prata inför en massa människor. Jag älskar partylites produkter, men jag är inte konsultämne:P
Måste i alla fall göra mig iordning inför imorn nu. Plocka partyliteväskan och fixa lunch till imorn:) Åker direkt från jobbet till visningen:)
Idag har det varit ganska sent på jobbet, men helt okej ändå:) Det har varit en ganska seg vecka överhuvudtaget:P
Hade körlektion innan jobbet också, som gick bra:) Behöver träna en del på växellådan. Den är mitt enda problem! Blandar lite omedvetet ihop pedalerna och bromsar och gasar och jag vet inte vad med... alla pedaler typ:P Hahha, nej riktigt så illa är det inte, men behöver få in ett bättre flyt och mjukare övergångar när jag växlar ner osv:) Lite mer träning alltså ;)
Nytt år, nytt hår;) Tyckte att det var kul med en större förändring och har velat testa rött länge:) Riktigt nöjd med resultatet!!!!:D

Kommentarer
Postat av: S

Well. You look FAB :)

2013-01-10 @ 00:18:24
Postat av: tweet

nice :) och hurru jag tror du gör det bra med partylite, du är intresserad och driven! Du får så himla mycket cred från jobbet - we like you very much

2013-01-15 @ 17:23:24 / URL: http://tweetielou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback