Guldvärd!

Satt precis och tänkte på mina vänner:) Alla de som jag har kontakt med minst en gång i veckan:) Gäller ju alla, både de som jag träffar ofta och de som bor för långt bort eller så, men de finns ändå där på ett eller annat sätt:)
Det är så skönt att veta att de finns där när jag vill beklaga mig om någet, eller när jag vill berätta något kul^^ Eller när jag vill fråga om vadsomhelst! Haha, fråga sara, jag kan ställa störda frågor;)
När jag tänker på mina vänner så märker jag även hur jag har vuxit som person de senaste åren! Vilken enorm skillnad! Jag är mer nöjd med mig själv, allmänt gladare med livet:) Jag sätter mig själv i första hand och tätt, tätt efter mina vänner och min familj.
Underbart att komma till insikt med att vara helt perfekt operfekt!
 
Wow det här inlägget blev så himla seriöst! Så nu tänker jag göra smygreklam för mitt instagram-konto @rebeccanhassel där jag lagt upp den här bilden på mina nya naglar:) Riktigt nöjd med resultatet!

Kommentarer
Postat av: S

Tveka aldrig, finns alltid här!!
Tror telefonen här om dan valde att vi skulle få nuggets ist för att snacka skit ....

Svar: Vet Sara, back at you there;) Nej, det var mamma som ryckte ur telefonen ur väggen... hon tyckte att vi skulle få nuggets...
Rebecca

2013-01-17 @ 12:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback