Dags att reda ut livet!

Nu har jag fått sådana där "manitankar" att jag ska reda ut livet och starta på nytt och allt ska bli sååååå grymt! 
...ja.... det är inget storslaget egentligen även om jag tänker att jag ska vända uppochner på hela min värld och starta på nytt;) Det jag har gjort är att kolla över vad körkortet kommer kosta den här månaden och satt undan pengar för det på mitt sparkonto, känns bra så att man inte behöver gå runt och tänka på "hur mycket är det kvar?" utan nu vet jag att pengarna till det är check;)
På måndag ska jag ringa till mitt försäkringsbolag och skriva över min försäkring på mig istället för mami, kommer nog att ändra den också eftersom att det just nu är en barnförsäkring... är inte helt säker på att det stämmer för min ålder (kollar man mentaliteten är det nog inte helt fel;)) så jag ska prata med dem:)
Imorgon blir det jobb och jag kommer ha en praktikant:) Kul^^ haha känns ju inte lite kaxigt att kunna säga att jag ska ha en praktikant;) Tänk att tillochmed jag har blivit så pass vuxen XD
Well well, nu får vi väl se vad "manitankarna" vill att jag ska göra härnäst.... I´ll keep you updated;)
Instagram bild från igår:) Har varit på körskolan både igår och idag och gjort datatester som gått helt okej med tanke på att jag inte har pluggat så mycket. Men frånochmedNU blir det råplugg! Jag tänker sätta det där provet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback