Cult Design

Hur många har missat dessa OTROLIGT snygga och coola ljusstakar, krukor och allt vad de nu har! Inte jag ;)
Har en del grejer själv:) Tänkte visa några saker som jag vill ha till mitt framtida hem^^

Supersnygga tvålpumpar^^ Vill ha den mörkare i köket och den andra i badrummet:)

Mer grejer till badrummet:) Vill ha ett ljust badrum:)

Den som har plats för 3 ljus har jag, men jag vill ha fler dekrationer till den!(De som är som den med ett hål under^^) Den högre ljusstaken finns i massa olika färger och mönster, bl.a i det rutiga/kaklade som på tvålpumparna:) Den bredare plattan vill jag a i fler färger, de är super att ställa och ordna de olika sakerna på:) 
De här skulle passa fint med sakerna i badrummet;) Det är en lägre ljusstake, den är som en kub, och en liten krukar i samma storlek, kan användas som krukar, burk/behållare, eller till flingsalt! Fick ett set med en svart pepparkvar och en vit sån krukar i julklapp från jobbet, då krukan är tä
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback