Beach 2013

Surfade in en sväng på nelly och kikade på badkläder inför 2013. Wanna see what I found?;)
 
Baddräkter , Bahamas Swimsuit , Wonderland - NELLY.COMBaddräkter , Bell Swimsuit , Friis & Company - NELLY.COM
2 snygga baddräkter!:D Dessa kommer antagligen inte hamna i min garderob, dels för att jag hemskt gärna vill testa bad- och underkläder innan jag köper dem och dessutom kostar dessa hetingar 300+ :P
 
Bikinis , Lazy Days Bikini Set , Wonderland - NELLY.COMHela set , Look Out Top Bottom Set , Wonderland - NELLY.COM
Åhhh!!!! Vad jag vill ha den vänstra!!!:D Men toppen finns bara kvar i xs.... Skulle väl räknas som "nipplecovers" på mig... Skämt åsido, men den skulle ju helt klart vara väldigt liten...
Den andra var snygg, stilren med kul färg:) Men vi får se, vill kolla va affärerna kommer med för competition innan jag beställer något. Vill ju som sagt helst prova innan jag köper:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback