Tapas och choklad:D

Idag bjöd jag Mami och brorsan på tapaslunch på Bakgår'n:) Supergott:D
Jag valde Serrenadorullad med färskost och aprikoser, vitlöksmarinerade portadello och chevrérutor med valnötter och honung. Till det tog jag Husets mixsallad och fetaostcreme:D JAG BLEV MÄTT!!! Hahaha:) Men gott var det^^ Det kommer bli många fler luncher där:D 
Nu sitter jag här framför dumburken igen och har 2 stora maraboukakor framför mig:D 1 mintkrokant och 1 apelsinkrokant^^ Jag blev så galet sugen på choklad, bara helt tvungen att ha det!!! Så när jag kom till ica så var det 2 för 30... så... ja, jag tjänar ju en del på att köpa 2;) Hehe, alltid fina ursäkter när jag vill ha något XD
 
Från någon myskväll hos Sara:) CHOKLAD!!!!:D

Kommentarer
Postat av: S

Du gör helt rätt i att unna dig!!!!
Tyckte jag kände igen vart bilden tog väldigt väääl haha :)

2013-02-28 @ 11:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback