Sportlovsvecka:)

Skönt att sluta förra veckan med Crazy Friday, sleep over hos Sara, lite jobb och sen bara slappa rätt in i den här veckan:D
Idag är jag ledig:)  Vilket (är det tänkt) ska resultera i storstädning! Den där underbara om möbleringen då jag skulle bli av med en del möbler och annan skit.... det har inte blivit av:P Mer än att jag fått upp min snygga bokhylla och det marrocanska brickbordet;) Är snart färdig med garderoben, så nu är nästan alla kläder i GARDEROBEN istället för "garderoben" aka "mitt lilla hus". Haha, det är verkliget ett enda stort kaos!
Eventuellt ska Mami och jag ut och övningsköra lite om en stund... vet inte hur bra det är för min arma skalle egentligen att sätta sig i en bekväm automatbil när jag behöver få in manuell i "hövvet":P Förhoppningsvis kan jag snart köra S40 här hemma:)
Well, ni är det väl bäst att jag rör på mig;) Blir inget städat av att jag sitter här och bloggar;P
Mina 2 senaste instagrambilder:) nr 1. Brorsan och jag ser på Harry Potter och Dödsrelikerna del 1, lite tända ljus^^ nr 2. Skar upp fingertopparna förra lördagen:P Men det har läkt fint:) Snart är mina fingrar lika snygga som vanligt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback