OMG! shoes...

Hahaha, någon mer än jag som sett "Shoes" av liamkylesullivan på youtube? Har ni inte sett den, kolla upp den! Skitrolig video verkligen XD
Men över till något annat:)
Kikade in på nelly igen:) Hittade den här OnePiecen:
 
Onepiece , Snow OnePiece , OnePiece - NELLY.COM
Som gjord för mig med det supersnygga leoparmönstret! Snöleopard^^
Kollade in på skor också för jag blev så sugen på ett par nya convers nu till våren (ska dock inte beställa något nu:))
Här är vad jag hittade:)
 
Vardagsskor , All Star Canvas Hi , Converse - NELLY.COMVardagsskor , All Star Union Jack Hi , Converse - NELLY.COMVardagsskor , All Star Leather Hi , Converse - NELLY.COM
3 par snygga converse, först den klassiska svarta all star high, sen samma modell men med en vintage union jack på och till sist samma modell i svart läder (dying).
Vill ha allihop:D
 
Vardagsskor , Magnete Exposure Sneaker , Diesel - NELLY.COMVardagsskor , Slimmer Stadil Waxed , Hummel - NELLY.COM
Sen hittade jag även dessa:) De första är från diesel Magnete exposure sneaker och de andra är från Hummel, Slimmer stadil waxed:) Och ja, de får ju gärna flytta in i min garderob om de vill;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback