Ny tröja!:D

Jag är äntligen färdig med den svarta tröjan jag började sticka på i höstas! Tanken med den var ju egentligen att den skulle vara varm och go under vintern, men den har istället legat helt still bland allt annat garn osv :P
Men det är ju fortfarande skitkallt ute så den blir inte helt oanvänd iaf hoppas jag :D Ska försöka få en bra bild på den, men det får nog bli imorn:) Att fota en svart tröja i mörkar... ja, det funkar ju sådär :P
Funderar på om jag ska börja sticka en tröja till i ett enklare snitt. Har ett jättemjukt och superfint baby blått garn som jag vill använda!:D Ska googla lite inspiration;)
Två snygga alternativ:) Inte så svåra heller;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback