Motorvägen

Sist jag övningskörde med mami, igår på lektionen och när mami och jag övningskörde idag så känns det så jävla tråkigt och fel. Själv grejen att köra bil är kul, men det är så mycket som går fel och jag känner mig mer och mer stressad för varje sak som går fel! Gillar inte att köra våran bil heller. Den är stor och klumpig! Sen känns det faktiskt inte lika bra att köra automat längre. Antagligen har jag faktiskt vant mig vid manuell växellåda, även om det gick lite trögt när vi började köra igår. Tänker nog faktiskt inte köra mer automat innan uppkörningen. Papi ska besiktiga den lilla volvon (som blir "min bil" sen^^) på lördag och så, så den är väl körklar i veckan:) Lika bra att låta bli den där jävla automaten när det ändå inte går bra!
Semlor i MÄNGDER!!! Första bilden är en klassisk semla från Konditoribageriet i Lidköping och på andra bilden har vi Mamis Semmelmuffins:D MUMS!
Alldels snartdgs att slänga i mig ännu en semla, den här gången en helt hemmagjord på mamis vetebullar:D Vårt hemliga trick är att riva i mandelmassan i grädden;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback