Dags för mig!

 NU har jag bestämt mig för att jag ska söka några kurser på Borås högskola! För JAG VILL det! Tänker inte lyssna på att folk säger att det inte är som jag tror, eller att jag inte kommer in eller så:P Det är inte det allra viktigaste. Jag ska göra något för jag tror på mig själv!
Så nu har jag hittat 5 distanskurser, alla inom mode och design området:) 3 är 25%, två av dessa har 3 träffar i Borås. De två övriga är 50%, men inga träffar:)De två kurserna med träffar är dessutom på engelska:D Ska bli jättekul bara att söka, och ännu roligare om jag faktiskt blir antagen!:D
Håll tummar och tår för mig;)
Om än väldigt vagt, så börjar jag faktiskt längta efter att plugga igen och då gärna på engelska!:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Halloj!!!
Klart du ska göra det du känner för (bättre ångra det man gjort än det man inte gjort) Välkommen till Borås :)

Svar: Ja precis :D Vem vet, kanske kan läsa modedesign linjen senare:D
Rebecca

2013-02-18 @ 20:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback