Bra dag med sktiväder:)

Började dagen med en riktigt bra körlektion!:D Kändes verkligen jättebra, speciellt eftersom att förra lektionen gick så himla kasst!
Sen fick det bli liite shopping;) Några kort, eftersom att 2 familjemedlemmar fyller år snart :) en kanna, en liten kruka och två ljuslyktor i plåt, jättesöta^^ Och en lite korg från åhlens:) Kommer bli jättefint med lite blommor och så:D
Lite senare ska jag sätta mig och sticka på en tröja som jag började på för ganska längesen :P Hoppas att framstycket blir klart imorgon iaf;) Då är det bara ärmarna kvar för bakstycket har jag redan gjort:)
Ska försöka lägga upp lite bilder på instagram sen (@rebeccanhassel) på dagens fynd:) Har en supersöt bild på Findus som jag hoppas går att lägga upp^^
Är verkligen sjukt sugen på en ny tatuering, men vet inte vad jag vill ha! Jag vill ju verkligen inte göra något bara för att göra det :P Får fortsätta fundera:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback