Weekend:)

Nu har min helg äntligen börjat:D
Jag är så trött! Kan inte fatta hur jag ska klara en hel vecka själv! Men det är kul och jag har grepp om det nu:) 
Längtar efter en grym utekväll med tjejerna! Vi räknade ut igår att vi inte varit ute sen mars! DET ÄR ETT HALVÅR SEN!!! 
Det blev inget matfestivalen för mig i år heller:P Igår skulle jag träffa tjejerna och idag har jag bara varit så trött och jag känner inte för de:P 
Nepp, soffan har tagit befälet över mig och jag har gett upp med att försöka ta mig därifrån.... eller ja.... ag pallade inte kämpa emot;) Fortsätter med min filt^^ Snart halvvägs med rutorna:D Tänkte göra 25 av varje färg (6 färger) och har gjort nästan 75 rutor! Gör en färg i taget och är färdig med blå och grön, håller på med gul nu:) Sen har jag bara kvar röd, orange och svart:) Längtar till mörka vinterkvällar när jag kan snurra in mig i min filt och sen på SATC men en Thailåda i handen^^

Kommentarer
Postat av: Tweet

Du kommer klara dig galant på jobbet :) du får lägga upp en bild på filten sen ;)

Svar: Tack Martina:D Det ska jag! Har kommit upp i 95 rutor nu, bara 65 kvar;) haha
Rebecca

2012-09-01 @ 22:45:37 / URL: http://tweetielou.blogg.se
Postat av: Sara

Ååh. SATC & thaiboxen fyyy vad avundsjuk jag är...!! :)

Svar: Hahaha, I know you are ;) Men du kan ju också ta en thaibox! Filten ska ju bli skitstor (förhoppningsvis) så vi kan kura ihop oss båda två i den!:D
Rebecca

2012-09-02 @ 19:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback