It´s on!

Hellu :)
Idag på naturkunskapen gjorde vi bara 2 expriment:) Vet inte om eleverna eller läraren var mest exalterad :P Haha
Sen efteråt gick jag och köpte en liten fjäskpresent till mami (vet att hon älskar Skottegodisarna) och så gick jag även till studion och pratade om min tatuering:D De ska rita upp ett förslag, så ringer de sen när de har det färdigt, så kan jag boka tid och så:D Vi kom överens om att bara ta halva citatet för det blir jättestort annars och det vill jag inte ha :P Ahh, känns så gött att vara ett kliv närmare! Sara har lovat att följa med dagen D^^ That´s good, I need her<3
Nu blir det fika:D Mami och jag köpte en wienerlängd och så har vi kokat kaffe:D MUMS!!
Snygga Megan Fox med sina rader:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback