Gaah trött:P

Idag har jag gjort första provet på naturkunskapen :) TTror att det gick ganska bra, för det var bara 2 frågor jag inte kunde svara på:) Det är väl oki?^^
Sen jobbade jag några timmar :) Ska dit imorn igen och köra hårt ;) Dags att skylta om lit och så:) Vi börjar med en ny kampanj-tidning imorn:) Tog med mig den hem från jobbet så att jag kan få lite koll på det nu :) Ska jobba måndag också för Martina skulle till boråsbutiken och jobba.
Blev superglad idag, för de ringde från studion och sa att teckningen till min tatuering är klar:D Ska in dit på tisdag och boka tid;) Känns galet! Är överlycklig och livrädd på en och samma gång:) Men jag vet att jag vill det här, jag har velat det så länge!Känns riktigt bra också att vi ska dela på citatet, gillade inte det i början, men har vant mig vid tanken^^
Vill att mami kommer hem snart också.... Hon är i ullared med en vän och när papi pratade med henne för en timma sen så var de fortfarande där nere :P
Jaja, bara hon kommer säkert hem så är allt bra :D
Airplane, airplane, sorry I´m late
I´m on my way, so don´t close that gate
If I don´t make it then I´ll switch my flight 
And I´ll be right back at by the end of the night

Kommentarer
Postat av: tweet

Kul och se hur the tatoo kommer se ut XD

Svar: Ja :) Kom ju inte på förrens efteråt att jag kunde tagit kort på den, men men, det kommer ju finns gått om tid att titta på den senare;)
Rebecca

2012-09-27 @ 08:09:12 / URL: http://tweetielou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback