Fairy tales

Nu sitter jag är i goaste soffa, i min jumpsuit, med datan i knät och bloggar efter en dag på svenska mässan :) Bokmässan i göteborg:D Love it^^ Trots att jag får psykbryt på alla ******* som springer framför en och tränger sig före...... ja så finns det ju så mycket underbar litteratur! :D Köpte bl.a 2 böcker på engelska (The hunger games, Susanne Collins och Fairy tales, H.C.Andersen) och sen hittade jag lite böcker om sömnad och virkning/stickning:D Yes Me is a very happy girl:D
Imorgon blir det som sagt jobb igen :D Ska bli skönt:) Imorgon är Martina också där för vi ska förbereda inför 5års kalaset på lördag(smygreklam;)).
Tror att jag ska stänga av datan nu och lägga mig i sängen och läsa några Fairy tales^^ Jag bara älskar språket! Alla underbara formuleringar:D Ja, jag vet att jag är en nörd! MEN JAG ÄR STOLT ÖVER DET!!!! Hahaha ^^
Nu är jag nog påväg att balla ur igen :P Time to wrap it up;)
Hahahahaha, jag dör :D:D:D Can I have a date?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback