Dags för skolbänken igen

Jepp, då var det alldeles snart dags att cykla in till stan för min andra naturkunskapslektion:) Hoppas att min bok kommer idag eller imorn:) Beställde den i måndags så den borde ju inte vara långt borta;)
Längtar tills imorn! Jag och tjejerna ska dra ut! Premiär för crazy friday + att en ny klubb öppnar i lidköping:D Ska bli superkul! Det var alldeles för längesen! 
Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig bara:P Beror ju lite på väder och vind;) Tänkte att jag kunde be läsare och vänner rösta här på bloggen eller på facebook/instagram:) Undrar om man kanske skulle pilla med att lägga in ett röstningsverktyg? Vi får se! Jag kanske är för lat för att ens ta bilder och lägga upp! Haha, låter ganska troligt:P
Hittade min drömklocka igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback