Bara att sätta igång...

Måste säga att det är inte svårt med naturkunskapen, men jag är inte på humör för att plugga :P Är galet trött bara... av någon andledning:P
Men med ett prov på fredag så är det bara att göra de. Får väl rota igenom frysen efter lite glass och så drar vi på lite bra musik så ska nog den här dagen bli bra den med;) Läraren har lovat oss cocosbollar på torsdag (har ingen aning om varför, säkert något som bestämdes innan jag började) så då har man ju något att längta efter:D
Haha, Sara kan nog bekräfta att man kan styra mig rätt bra om man sticker en chokladbit framför näsan på mig ;)
Vem behöver vara så dum att testa droger när det finns choklad i minsta ica-butik? mycket billigare ju;) Dessutom lagligt haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback