pucko...

Rubriken syftar på mig själv... Som jag skrev igår så är jag dunderförkyld! Men när jag fått i mig frukost så kände jag mig bättre, så jag körde på dagen som vanligt! Jepp, det fick jag ju sota för... Somnade som en stock vid halv 23-23 nånting :P Och har vaknat fram och tillbaka hela natten och drömt konstiga drömmar och det känns att jag har feber :) Hoppas bara att jag är frisk igen till fredag! Har ju jobbet och så är det crazy friday (som visserligen går att skippa, men jobbet behöver mig på fredag!). 
Jaja, det är väl bäst att jag försöker vila nu:) Tänkte gå in på swefilmer och se om jag hittar något, eller kanske mysoju:D Minns inte när jag kollade på något asiatiskt sist! Kanske ska kolla om Boys over Flowers... igen;)
Behövde något att skratta åt:D Hoppas fler får ett gott skratt till den här söta bilden^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback