Nelly cravings

Haha, som vanligt har jag ramlat in på nelly... ganska frivilligt ;) Kikade runt på rean idag och hittade faktiskt inte så mycket grejer som jag brukar:P Men det här är vad jag hittade:
 
Accessoarer övrigt , Adriana Leather Belt , Nelly Accessories - NELLY.COM
Ett riktigt snyggt bälte:D 89.-
 
Festklänningar , Leopard Bandeau Dress , Club L - NELLY.COM
Leopardmönster + nude= Really classy;)
Skulle verkligen vilja ha den här klänningen! 90.-
 
Väskor , Marcie Clutch , Nelly Accessories - NELLY.COM
Riktigt cool clutch:D Skulle matcha mina Cit-klackar riktigt nice;) 69.-
 
Makeup , Nelly 40 Pastel Palette , Nelly Beauty - NELLY.COM'
Riktigt kul eyeshadowpalette:D Massa fina klara färger:) 90.-
 
Allt det här går alltså på 338.- 
Tycker inte att det är några pengar, det är ganska mycket grejer:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback