Naturkunskap

Idag blir det mest plugg:) Har inte varit i skolan på en vecka nu:P Har nog missat mycket! Tänkte kolla med någon på kursen och jag kunde få kopiera dens anteckningar:) Få lite hum om vad som diskuterats:) Men tror att jag klarar mig bra med boken! Var 2 poäng ifrån VG på provet sist och jag vet med mig att jag kunde pluggat mer! Dessutom pluggade jag mest på det som jag inte hade varit med på och fångat det riktigt bra:D
Fick hem mina nya hörlurar som jag fick med en kort prenumeration på Vecko Revyn:D Supersnygga mintgröna^^ Slänger upp en bild på instagram/facebook sen för er som följer mig där:) 
Längtar efter att få gå på spa! Skulle vilja åka nånstans och sova 2 nätter så att man får en heldag där man bara kan koppla av! Sen hinner man ju en del då man kommer dit också:) Och kanske dagen man åker hem, beror ju på när man måste checka ut och så:P Men en massage skulle inte sitta helt fel;) Är ganska stel i ryggen känner jag:P
Jaja, får väl sätta mig med plugget nu^^
Jag och en person till på någon av dessa platser... eller varför inte ensam? Låta alla tankar fara fritt eller inte tänka alls:) Bara vara... bara insupa atmosfären... bara leva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback