Märkt för livet och ny karriär

Wow, det var mycket som hände igår!
Har ju pratat länge om att jag vill tatuera mig och igår var dagen D:) Lite nervös innan (glömde bl.a mobilen hemma haha), men det gick bra:) Många jag pratat med innan har sagt att det inte gör så ont osv och när jag kom dit sa hon att jag skulle förbereda mig på att det gör ganska ont! Så jag tänkte, "jaja jag får ta det, det blir ju något fint sen:)". Sen var det faktiskt inte så farligt:) Ganska obehagligt bara när hon var över revbenen, det vibrerade ju i dem:( Men nu i efterhand så var det värt varje minut^^ Supernöjd med tatueringen och om jag kommer på något mer (som blir väl genomtänkt och övervägt) så låter jag gärna bläcket fläcka ner min hud ytterligare;)
Sen på kvällen hade mami och jag ljusparty också:) Superkul! Vi hade lyckats få ihop ganska mycket folk:) Tillslut belv det också då bestämt att jag ska testa att var konslut för PartyLite som företaget heter:) Jag åker alltså runt till folk och har visningar och säljer PartyLites produkter:) Behöver boka några visningar snart bara och visnigarna ska vara under oktober/november:) Hoppas att jag hittar intressenter på detta! 
Vill någon har mer information om Partylite så är det bara att kontakta mig (här på bloggen, på facebook eller mobilen:) ) så berättar jag gärna mer! Har några kataloger hemma så ni kan få kolla över lite vad vi har för produkter:)
Nu är det dags att hoppa upp på cykeln och trampa in till stan för att ha lektion:) Jösses! Det var längesen:P Har varit så mycket nu så jag har bara hunnit plugga lite om kvällarna... Jaja det är en jättebra bok vi har så jag klarar mig nog ändå;)
Här är den:) Så nöjd^^ Den ser lite sned ut, men det är för att den var lite svullen när vi tog kortet, det var precis när den var färdig:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback