Kokar ris

Halloj:-)
Hemma efter en dag på jobbet, vi har äntligen räknat färdigt! Nu ska bara Martina peta in allt i datan, så jag jobbar mest för att underlätta för henne så hon inte behöver bli avbruten när kunder vill ha hjälp och vi får leveranser och så:-) Jag ska städa lite på lagret och så också, det har blivit ganska rörigt nu när vi har sprungit runt och räknat överallt och letat efter saker som fattats. Ska bygga om pyramiden vi har också:-) Ska försöka göra den lite större och se till att det går att ställa saker runt om! Martina ville ha ett reabord också, så jag har skissat lite på några nya pyramider så får vi se vilken Martina tycker blir bäst:-D 
På söndag blir det partylite möte hos min ledare:-) Ska bli kul att träffa fler konsulter och få ideer och en mysig stund med andra som gillar partylite^^ 
Nej nu måste jag sätta mig med min lilla uppsats till naturkunskapen:-P Ja... mindre kul, men hoppas att jag kan göra ett bra jobb:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback