Full moon party!

Idag har det varit plugget, lunch med mitt <3 och sen jobb på eftermiddagen:D En riktigt bra dag måste jag säga:) Ingen stress nånstans även om det kanske verkar som att jag har haft mycket:P Imorgon har vi smådjurs dag (Smygreklam;)) så vi hoppas på mycket folk:D Har hållit på och prismärkt alla hundtäcken som vi har halvapriset på imorn:) 
Men först har vi ju en kväll att fördriva! Därför kommer Ida hit vid 9 sen kör vi all in på full moon party ikväll:D Lär bli grymt med folk och det skulle finnas massa roliga grejer där:) Bland annat neonfärg;) Hehehe Det kommer bli kul:D Ska nog komma en del folk jag inte träffat på länge också så det ska bli roligt:)
Jaja, lägger upp en bild på instagram/facebook sen på kvällens smink+outfit:) Kör nog platta skor ikväll... tror att det blir snyggast till:)
Vad gör alla andra för sköj ikväll???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback