Surprise!

Har precis lagt ner telefonen efter att jag bokat en kul överraskning till Mami:) Jag måste säga att jag längtar lika mycket efter den själv:D Vilken Härlig dag vi ska ha! Men självklart kan jag inte skriva ut vad det är! Vet inte hur mycket Mami läser bloggen;) 
Idag när jag gick upp så gjorde jag äggröra med lök i:) Ville göra precis som Saras mamma alltid gör när vi sover över där, men det fanns bara 1 ägg kvar och det fanns inga tomater... Så 1 ägg och en hel lök.... det blev mycket lök... Men lika gött för det:D Lök är ju bra för immunförsvaret om jag inte minns helt fel;)
Well, nu får jag väl hitta på något att göra:)
See ya!;D
Hittade den här bland mina bilder:) Så bra att jag nästan springer iväg till tattoostudion och präntar med en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback