Mitt ord

Trött, det är numera mitt ord, mitt alldeles egna ord! Jag använder ju det... typ... hela tiden! 
Just nu är jag helt galet trött... Både fysiskt och psykiskt. 
Hade min första körlektion idag... Helt okej:)
Fikade på The View med Halat efter det, sen gick vi mot änghagen för hon skulle jobba och jag skulle kika lite sen hem:)
Just nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Behöver städa färdigt mitt hus som ser ut som resterna av 2:a världskriget... WOW VAD KUL!:\
Nej, men helt seriöst, jag får ångest över all skit som jag inte vill slänga, men som jag ändå inte har plats för som finns där ute. Vart ska jag göra av det? Finns det ingen liten behändig garderob som fungerar som Mary Poppins väska??? Har rensat igenom det ena skåpet där ute och 2 korgar som jag har i bokhyllan (and you guessed it) med mer skit! Har dessutom rensat igenom 3 lådor som fanns under sängen (därav kunde jag rensa bort massor ur skåpet). Men det är (om möjligt) ännu stökigare där ute nu... Men får jag bara in allt snyggt i skåpet nu och sen kan vika och hänga in alla kläder i garderoben så är det nog inte så mycket mer sen:) Men det är fortfarande alldeles för mycket skit där ute... Men jag orkar inte fixa iordning på det ikväll. Det är en hel del som jag behöver göra just nu, men jag orkar inte. Det funkar bara inte. Känns lite som att jag är påväg tillbaka till förra julen... Inte bra.
Men, får ta ett djupt andetag och försöka fokusera på vad jag vill, hålla koll på målet och ta mig dit, på mitt sätt! Me, Myself and I är ju egentligen bara sunt förnuft!
 
Stämmningshöjare?:) Hihi, får lite kul flashbacks från gångna fredagen;)

Kommentarer
Postat av: S

Haha, det blir så varje gång man ska städa, att något man faktiskt inte använt på år (!!) ändå kan betyda så mycket så att man inte vill slänga, allt har en gång betytt något ;)

2012-11-16 @ 21:16:59
Postat av: Tweet

Jag hade ett mantra när jag gjorde sista halvåret på SLU " det löser sig "...när det var både examensarbete, balförberedelser, kärlek tog slut m.m. jag upprepade orden det löser sig så många gånger att jag bara ville gräva ner dem, hoppa på högen och vråla.. Det jag ville ha sagt att det blir bra fast vägen dit är kantad av en massa onödiga hinder m.m :)

Svar: Kloka ord!:)
Rebecca

2012-11-19 @ 13:21:54 / URL: http://tweetielou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback