Ma Baby:D

Efter en seg dag på jobbet kom jag hem, gick in i dusch och tog hand om mig själv:) Älskar att verkligen skämma bort mig själv med långa duschar, hårinpackningar, skrubb, body butter. you name it! Kör allt som får min kropp att må bra:D På kvällen kom min Sara hit:D Hur mångar timmar satt vi och snackade om allt mellan himmel och jord? Ingen aning, men många härliga skratt blev det som vanligt:) Papi hade gjort paj som vi åt av ute hos mig:) Vi hade massa goda doftljus tända:D En perfekt lördagkväll helt enkelt!
Idag blir det till att plugga körkortsteori! Har läst ut 2:a boken av 50 shades och har lovat mig själv att plugga innan jag kastar mig över sista! (Åhh, det är svårt att inte give in for temptation!!!)
Well, det är nog dags att äta snart:) Mami har gjort potatisgratäng! Mmm, vattnas i munnen;)
Aa, Forever Unique! Tänk att få välja och vraka mellan alla dreas underbara små söta prinsessklänningar!!!
Hade blivit överlycklig med vilken som av de ovan till New Years:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback