En ny dag imorn:)

Idag har jag bara allmänt seg, inget har varit riktigt kul eller lockande även om jag har haft några goda skratt med mina kollegor. Vet inte vad det är med mig... Antagligen började jag krypa ifrån förra julen, men någon har nog satt mig tillbaka på samma plats... Fattar inte hur man ska komma ur det här! Jag är glad, jag har ett arbete som jag är supernöjd med, härliga kollegor, jag har mina underbara fina Sara, jag går ut och har roligt på krogen, jag shoppar, jag gör vad helt vanlig tonåring gör! Vart gör jag fel? Vad är det som tynger ner mig? Känner mig allmänt stressad, hinner inte med, saker som ska göras... görs bara inte, för jag orkar inte, jag kan inte förmå mig själv att göra det! Om någon sen påminner mig så känner jag bara mer motvilja att göra det... Tröttheten finner inga gränser, sover jag 10 timmar på en natt så är jag lika trött när jag vaknar, sover jag sen 2 timmar till på dagen så är jag bara rakt ner i ett hål.
Jag försöker strunta i saker som inte är viktiga, försöker göra saker för mig själv, tänka glada tankar, men ja... Jag är där jag är.
Jag vet vad jag vill och jag tänker fortsätta jobba mig dit, men det kommer ta tid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback