Dags för klipp och klister!

Är ledig idag också, men ta det lugnt, jag ska inte lata mig hela denna vecka också! Jobbar imorn och onsdag:) OCH lördag;) 
Har kommit på vad som händer på söndag... DET ÄR EMA!!! Vem sitter bänkad framför tv:n? Hehe, ja det var ju en svår fråga;) Den riktiga frågan är ju vad jag ska ha för snacks och dricka:D Rihanna är nominerad till 6 kategorier, Rita Ora till 2 och Linkin Park till 1:) I bästa electronic dissade jag faktiskt svenskarna för Skrillex;)
Nu när jag röstat så ärdet dags att sätta sig ner med lite pyssel:D Hoppas Mami kommer hem snart så vi kan göra det tillsammans:)
Älskar när man har ett sånt leende som inget kan förstöra:D

Kommentarer
Postat av: S

Den kvällen !! Moha ha ha ;)))

Svar: Shhh! Vår hemlighet Saritey;)
Rebecca

2012-11-06 @ 22:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback