Wanted: b-day gift for Mami

Idag så har jag haft sovmorgon:) Fick sova till kvart i 8 (ja, det är mycket för mig!) och sen fick jag lite bråttom eftersom att jag och min garderob aldrig kommer överens.... Jaja, fick med mig allt idag (tror jag;))
Efter skolan måste jag in till stan och hitta en födelsedagspresent till mami. Hon fyller på torsdag och det börjar bli bråttom! Vet inte vad jag ska köpa! Skitsvårt ju... Ska nog köpa mer nötter idag oxå... De tog slut snabbt igår:P
Är inte så sugen på tyska lektionen sen, som jag har sist (som vanligt:P) men jag måste gå... vore ganska skönt om den blev inställd av nån anledning... (önskar inte någon något illa, men lite feber kunde väl inte skada:P)
Jaja, har svenska nu, sen får vi äta.... Jag är hungrig nu:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback