The last is done

Sisat mocks provet är gjort nu. Det gick skit. Kunde inte svara på någonting. Svarade 2-3 delar av 2 frågor. Vi hade 5 frågor med typ 4-8 delar så.... Inte bra.
Men det var mocks. Får se till att lära mig mer nu under revision period och sen göra bättre ifrån mig när det gäller. Tror faktiskt att jag har haft en ganska "lätt" inställning till mocks. Försökt att tänka "det är bara mocks, det är inte de riktiga". Det har ju hållt stressen nere och så, men nu måste jag inse vad som varit fel och börja jobba med en gång... eller... den här helgen tänker jag nog ta ledigt. Skulle egentligen vilja vara ensam hemma, men kan ju inte kicka ut hela familjen:P Vi får se hur jag gör. Tänker läsa en bok som jag väljer själv och fixa massa gott saker och njuta av livet en stund^^ Ska försöka superstäda mitt hus också.... VI får se hur det går. Kan gå... kanske inte kan gå.... haha:)
Eventuellt vänar en tjejkväll imorn också:D Yes! Längtar:D När jag kommer hem tänker jag ta en lång dusch! Och så har jag ju ledigt imorn:) SOVMORGON FOR THE WINNING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback