Textilt

God morgon allihop:)
Börjar inte förrens kvart över 11 idag så jag ska ta en buss som går kvart i 11. Innan dess ska jag sy lite tänkte jag. Visar väl upp något alster senare:)
Fick en bok i tidig julklapp som innehåller Cath Kidston mönster och även tyg och knappar och allt vad som behövdes för en väska i ett typiskt Cath Kidston tyg:) Nu håller jag bara på och gör färdigt knapphålen på axelremmen.... Borde egentligen lära mig att göra det på maskinen för det är långsamt, tråkigt och smärtsamt att göra det för hand! Men jag är också för lat för att lära mig att göra det för maskin:P Haha får väl skylla mig själv antar jag:)
Hittar inte pedal/sladd till min symaskin heller.... Misstänker att jag har tagit med sladden ut till mig medans maskinen blev kvar här inne:P Orkar inte leta efter den nu heller... Ska därför börja med att sy färdigt en "clutch" eller vad jag ska kalla den. En sida att fästa ihop och sen fortsätter jag med min Cath Kidston väska:D
Här är boken och väskan:D (bild från google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback