Tänker-bara-på-mig-själv-dag

Idag vill jag bara göra bra saker för mig själv:) Har ätit frukost till MTV och käkat snickerskaka som jag gjorde igår;)
Tror att jag ska ge mig på kiwiklyftorna vi har i kylskåpet snart hehe:) När jag var liten och skulle någonstans fick jag alltid med mig kiwihalvor och så åt jag dem med sked. Älskade de! Minns inte när jag åt kiwi sist, så det är på tiden nu!
Måste plugga lite idag också. Planera veckan (hur jag ska plugga och så) men det ska inte ta hela min dag.
Ska leta upp en ansiktsmask och kanske köra ett fot bad, måla min naglar... Kanske har någon hårinpackning i skåpet eller nått (är för lat för att göra en hemmagjord:P hahaha).
Kanske går så långt att jag sticker ut på en jogging tur eller i alla fall en lång skön promenad:) Eller så tjocker jag mig med mer snickerskaka hehe;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback