Taggar

Hello:D
Det har varit en lugn helg för mig. Bara latade mig i fredags, pratade nån timma i tele med Sara:) Lördagen bestod av melodikryss med mami och sen gick vi på stan lite och fikade och så:) Lite melodifestival på kvällen... inte jättenöjd med resultatet, men jag får väl skylla mig själv för att jag inte röstade:P
Idag ska blir det nog också en lugna dag. Inget särskilt inplanerat:) Ska fortsätta virka på mina amigurumis tror jag:) Har gjort en kanin och en nalle den här helgen. Produktiv! Vill göra en kanin till, men vi får se om den blir stor eller liten. tror att det lutar mot en liten för det är så många delar och det går ju logiskt nog snabbare att göra en liten än en stor:P Haha
 
Kaninen ser ut ungefär så här, fast min är svart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback