Soffläge

Ikväll blir det soffläge i myskläder och med godis och läsk!:D Funderar på att resa mig från soffan (har redan intagit soffläge;)) och gå och sätta igång Wii:t. Har inte spelat på länge! Vi köpte ju "Dance moves" eller vad de nu heter. Riktigt kul spel:) Fanns massa olika danser typ reggeton, salsa och rumba.
Jaja, tror att jag sitter kvar här en stund och samlar krafter för att resa mig;) hehe lat:P
Imorgon kommer jag få ta på mig min balklänning igen!!! Ska dit och mäta ut hur mycket den ska sys upp:) Åhh, längtar:D Har nog hittat mina örhängen nu också:) Ett par svarta från Pieces (finns på vero moda). Men vi kommer nog gå in på glitter imorn också och kolla vad de har för väskor... Kanske finns något fint där med. Vill ha stora svarta örhängen och kanske ett matchand armband eller en matchande ring:)
Hade det beiga tyget matchat min klänning har jag lätt köpt den här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback