Rock the Red (Tidsinställt inlägg)

Hello sweeties:D
Är antagligen uppe nu och står och river i min graderob. Min vanliga morgonrutin med alla kläder ut ur graderoben och sen in igen för jag tar det jag tänkte ta först:P Hahaha
Idag tänkte jag ha ganska enkel outfit (har i skrivande stund inte bestämt mig:P hahaha) och röda läppar:) Det var längesen och jag gillar verkligen mitt röda läppstift så jag kände, varför inte?:)
Här har ni en video av Michelle Phan. Ni som inte redan har kollat in henne på youtube, borde gå in där med en gång och kolla in hennes grymma make-up videos:D Finns tillochmed en och annan video för killar:) Om inte annat så är hennes senare videos mer som kort filmer med en make-up tutorial inkluderat:) Otroligt kreativ tjej:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback