Psykologiplugg

Ska sätta mig nu i några timmar och jobba med psykologin. Vi fick lite nytt material idag som verkar vara jättebra att jobba med! Sk tänka igenom lite vad jag ska säga om min framtid på engelskan imorn också. Vi ska ha interactive oral, alltså vi sitter i en mindre grupp och har förberett något t.ex ett teaterstycke eller att vi sitter och bara pratar, det är ganska kul. Jag och mina kompisar ska bara prata om framtiden. Lär väl hitta på en del för min framtid är ganska rörig just nu. Vet inte vad jag ska göra. Vill flytta härifrån, vill resa, vill jobba... Tror att jag ska vänta ett år med att plugga... Tänker nog inte ens söka faktiskt:P Orkar inte tänka på sånt nu...
Åkte inte in till stan idag... Satt på matte för alla och jobbade istället och sen hämtade jag ut mina studentkläder:D Sitter och myser i luvtröjan nu och är supernöjd:)
Lyssnar på Eminem. Har inte gjort det sen i sommras! Kändes skönt faktiskt. Det finns liksom någon mening med texten. Det är viktigt för att jag ska gilla en låt, det ska finnas någon mening med att jag lyssnar på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback