Imorgon äre freeedag! MMMMMMMMMm

Hahaha, har man sett en viss video så fattar man titeln;) Sök "imorgon är det fredag" på youtube och kolla på en video med en knubbig man i svart hatt, så skön haha:)
Imorgon är det dags! Jag är så sjukt taggad! Ni förstår inte! Sara vet:) Sara fattar^^ Den här veckan har jag varit jätteduktig med psykologi-plugget. Har fört dagbok över hur mycket och vad jag har pluggat. Ska plocka ut mina studier ikväll, men behöver ta en paus:P Tänkte kolla på videon om Joseph Kony. Har bara sett en massa events och delade videos på youtube, men har inte helt fattat vad de handlar om. Läst nånstans om att han har barnarbetare och så. Inte bra...
Jaja, ska nog gå ner och hitta nått gått att tugga på innan jag sätter igång videon (den är ju en halvtimme!).

SJUUUUUKT TAGGAD!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback