Happy birthday!!!

To me... in a month:)
Jepp, om en månad blir lilla jag 19 år! Inte klokt när man tänker efter. 19 år är ganska långtid och jag har levt så länge... Men tänk allt jag gjort under den tiden, allt jag lärt mig alla människor jag mött osv! That´s quite a lot!
Jaja, Hade en härlig dag med mami i skövde igår:) Vi var och fixade balklänningen och passade på att köpa väska och sjal till:) Sen var vi runt i resten av centrum och shoppade:D Ska försöka fixa en kamera så ni kan få se de nån gång:P
Köpte den här klänningen igår ör 90 spänn!!! Tänkte faktiskt inte ha den som klänning i första hand utan jag tänkte dra på mig ett par shorts under, antingen svarta eller ljust blå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback