Finklänning:)

Tänkte att jag skulle åka in till stan efter skolan imorn och kolla om den här klänningen finns:)

Min lillebror ska ju konfirmeras snart och jag tänkte att den här med min kavaj och mina svarta pumps kunde vara fint:) Vad tror ni? Den finns med blått skärp och blåa prickar och blå kjol och en med vit kjol och grön/blå/vit randig topp och grönt skärp. Skulle kunna tänka mig den som är som den ovan fast med blått och då matcha med mina röda pumps. Vet inte vad jag skulle har mer på mig då... En mörkblå cardigan kanske??? Får prova klänningen om den ens passar mig och sen vilken färg som passar mig bäst:)

Skulle vilja ha en eller två såna här från gina också:) Jättefina sommarfärger att ha under ljusa lite genomskinliga linnen osv:D Undrar däremot om de har i min storlek... Gina brukar bara ha för mindre.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback