...

Blev så pissed på bussen imorse (den jag skulle åkt med). Såg bussen kommer när jag låser cykel (måste gå under vägen för att komma till hållplatsen) så jag springer som fan! KOmmer fram och börjar vinka som en idiot för att chaffören ska se mig... gör han det? NEJ! Skulle bankat på bussen (stod precis intill den). SKITARG! Han borde sett mig! Någon i bussen kunde sagt till! Arg på dem också:(
Nej, får släppa det nu. Har matte till 9:20, sen ett litet möte och efter det börjar jag inte förrens 14.00 med svenska! Mitt tidsfördriv får väl bli att plugga.... Kul:P
Röda läppar idag:D

Kommentarer
Postat av: low

Hhahahahahahhahahhahahahahahhahahahahahaha

2012-03-28 @ 15:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback